Club rc de l'Ebre i l'Ajuntament de Roquetes, celebra un esdeveniment el 19 d´Abril fins al 27 de 2019

Tenim el plaer de comptar amb l'esdeveniment d´una concentració Europea del GPS Triangle. Els pilots que vulguin participar-hi, són benvinguts. Cada dia tenim temps per al vol lliure i amb tota classe de models.
El vol està permès a tots els socis i pilots, excepte l'horari en què es celebra el GPS Triangle Challenge Cup.
Camp Club rc de l'Ebre, Roquetes. Coordenades GPS: 40° 45′ 24″N
0° 26′ 10″E Pàgina de web: www.tun.ch model flying ranch /, www.clubrcdelebre.es
Calendari d'Activitats:
 GPS Triangle Challenge Cup amb trofeu.
Infraestructures:
Pista pavimentada de 15 m x 160 m (enlairament).
Pista gespa de 20 m x 300 m (aterratge)
Hangar per models remolcadors i planadors (els planadors grans s'han de desmuntar).

Hangar per al càtering / proveïment.
Electricitat per carregadors, llum de campanya, serveis i dutxes al camp.
Seguretat:

En el camp  hi haurá un  mapa marcat amb les zones de seguretat . Aquestes s'han de seguir estrictament pel públic i participants.
Temps de vol:
Es permet volar de la sortida a la posta del sol.
Al migdia, al camp, hi haurà oferta de càtering. En el moment de l'inscripció, marcar si es  vol usar aquest servei.
En el camp de vol es disposa de begudes refrigerades.
Allotjament:
En el camp de vol es disposa d'una infraestructura per fer el més acollidora possible l'estada dels campistes, si tenim l'intenció d'utilitzar les dutxes, electricitat i aigua, en el moment de l'inscripció, marcar si es vol  fer ús d'aquest servei i les persones en utilitzar-ho.
La llista d'hotels i apartaments propers a la ubicació, la trobareu a www.tun.ch "volar a Espanya".
Les reserves d'hotel i / o apartament és a càrrec i compte propi.
Organització:

responsables; Ueli Nyffenegger / Pedro Belenguer
 Pes màxim per aeromodel, 25 kg.

Si ets un enamorat del món de l'aeronàutica i encara no estàs decidit a provar, aquesta és l'ocasió per iniciar-te.
Us esperem.

Activitats per al 2019

A partir del dia 23 març i fins al 24, tenim una concentració de pilots per a volar amb el sistema  de GPS Triangle de la lliga Espanyola en el nostre camp.

Del dia 7 i fins el 13 d´Abril, trobada velers de Gran Format, d´un grup de experimentats pilots Francesos.

Del dia 28 d´Abril i fins el 4 de Maig tenim prevista una concentració de Velers de Gran format per a vol lliure.

Del dia 25 d´Agost i fins el 4 de septembre , trobada de pilots Suizos