Club rc de l'Ebre i l'Ajuntament de Roquetes, celebra un esdeveniment des del 29 de setembre fins al 13 d'octubre 2018

Tenim el plaer de comptar amb l'esdeveniment anual del GPS Triangle. Els pilots que vulguin participar-hi, són benvinguts. Cada dia tenim temps per al vol lliure i amb tota classe de models.
El vol està permès a tots els socis i pilots, excepte l'horari en què es celebra el GPS Triangle Challenge Cup.
Camp Club rc de l'Ebre, Roquetes. Coordenades GPS: 40° 45′ 24″N
0° 26′ 10″E Pàgina de web: www.tun.ch model flying ranch /, www.clubrcdelebre.es
Calendari d'Activitats:
29.9.18 GPS Triangle Challenge Cup amb trofeu.
2.10.18 Paella a discreció inclosa beguda € 25. Marcar l'assistència en l'inscripció.
5.10.18 Barbacoa Americana, preu sense beguda € 25. Marcar l'assistència en l'inscripció.
Infraestructures:
Pista pavimentada de 15 m x 160 m (enlairament).
Pista gespa de 20 m x 300 m (aterratge)
Hangar per models remolcadors i planadors (els planadors grans s'han de desmuntar).

Hangar per al càtering / proveïment.
Electricitat per carregadors, llum de campanya, serveis i dutxes al camp.
Seguretat:

En el camp  hi haurá un  mapa marcat amb les zones de seguretat . Aquestes s'han de seguir estrictament pel públic i participants.
Temps de vol:
Es permet volar de la sortida a la posta del sol.
Al migdia, al camp, hi haurà oferta de càtering. En el moment de l'inscripció, marcar si es  vol usar aquest servei.
En el camp de vol es disposa de begudes refrigerades.
Allotjament:
En el camp de vol es disposa d'una infraestructura per fer el més acollidora possible l'estada dels campistes, si tenim l'intenció d'utilitzar les dutxes, electricitat i aigua, en el moment de l'inscripció, marcar si es vol  fer ús d'aquest servei i les persones en utilitzar-ho.
La llista d'hotels i apartaments propers a la ubicació, la trobareu a www.tun.ch "volar a Espanya".
Les reserves d'hotel i / o apartament és a càrrec i compte propi.
Organització:

responsables; Ueli Nyffenegger / Pedro Belenguer
 Pes màxim per aeromodel, 25 kg.

Si ets un enamorat del món de l'aeronàutica i encara no estàs decidit a provar, aquesta és l'ocasió per iniciar-te.
Us esperem.

a partir del dia 25 d'agost i fins al 2 de setembre, tenim una concentració de pilots en el nostre camp i realitzaran vol lliure