trobada de velers

2018-03-24 12:00

GPS TRIANGLE CHALLENGE CUP 2018.

Del 24 de març i fins el 8 d'abril tenim al Camp de vol una nova edició del GPS TRIANGLE CHALLENGE.

A partir del 14 d'abril i fins el 23 del mateix mes, podrem visitar el camp de vol , ja que gaudirem  de models espectaculars amb pilots Internacionals que venen a pasar uns dies.

Abans però, del 10 i fins el 24 de Març, comptem amb una trobada de pilots que ens faran particeps  de les noves tendencies de fabricació i tecnología en materia d'Aeromodelisme.

El Club RC l'Ebre de Roquetes, celebra un esdeveniment des del 24 de Març i  fins al 8 d'abril.

Lloc. Camp del club RC l'Ebre. Coordenades: 40 45'24'' N 0 26'10''E
Pàgina web: www.clubrcdelebre.es /www.tunch.ch

El camp compta amb les següents mesures:

Una pista de paviment de 160 metres de llarg per 15 d'ample

Una pista de gespa de 300 metres de llarg per 20 metres d'ample

Infrastructura: Hangar amb 220v per carregadors, WC, dutxes, oferta de càtering, begudes

Seguretat:

A la zona es seguiran les diferents normes de seguretat marcades en mapa

• Temps de vol Des de la sortida a la posta del sol

Allotjament: Llista d'hotels i apartaments es troba en www.tunch.ch

Organització: Ueli Nyffenegger / Pedro Belenguer

Límit de pes: Max. 25kg per model